Det börjar närma sig!

Nu börja det närma sig valborg med stora kliv!
Har ingen jävla aning om vad jag ska hitta på..
men att ligga hemma med den jag älskar mest känns väldigt lockande iaf : P

Mamma kom in till stan idag, lillasyster har opererat bort sina halsmandlar, stackarn
Tur som fan va man ju bara 2,5 år när man tog bort mina så jag kommer inte ihåg det.
Vi va och hälsade på henne efter älskling hade slutat jobba. Mamma va utsvulten så vi tog
en drive-in på max och tog med oss lite mat till henne.
Hon ska ju sitta på sjukhuset ända tills imorn. och sova i en tältsäng är nog inte så bra för hennes rygg.
Så man få väl se om hon blir inlagd imorgon nudå. Nej men hoppas det går bra.

Vi har bamse här tills imorn och lillebror, så jag ska väl ta och gå en promenad med honom, få se om man får med sig älskling, kanske fotar lite med kameran.

Ha det bra, få se om jag bloggar lite mer imorn.

Alla mina tankar går till dig tina, jag finns alltid här för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0