Besiktningen....

Gick skiiit bra, den gick igenom PRIMA !!!!
Så då är det bara tuta och köra imåra :P

Kommer inte kunna skriva någe resten av veckan ska till Umeå imorgon eftermiddag.
Där blir vi tills på torsdag morgon eller fredag morgon, sen far vi till Övik :)
Sen i helgen ska vi till Krokom för det är cross tävling där :)
Min vecka ser grym ut , bara att hålla minen i morgon när man vill hem ifrån skolan :P

Jag och älskling skulle åka och handla vid 6 nån gång, men bilen vibrerade så JÄVLA mycket så vi stannade inte
så långt hemifrån, då har inte älsk dragit åt hjulen riktigt när Jörgen la om dom på ring service
så vi fick ringa till Micke och låna fälgkors, sen drog han så han vart röd i ansiktet :)
Stannade där ett tag på en kopp kaffe, och pratade lite !
Dom är så mysiga dom 2 eller Elise är väl världens sötaste också men han kan inte prata med oss :)
Eller jo, på hans språk men det fattar inte vi :S

Nej nu ska jag ta och äta någon middag som vi inte hann med, och klockan är även 20:45 !!!!!!

Vad tycker ni om min nya blogg ?
Min älskade syster fixade och donade idag :)

Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0